دستگاه قضا با افراد مخل در نظم و امنیت عمومی برخورد جدی و قاطع می‌کند

صحرایی ضمن هشدار جدی به همه تبهکاران و سودجویانی که به قاچاق و خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز اقدام می‌کنند گفت: دستگاه قضا با کسانی که باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی می‌شوند، برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

«کریم صحرایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از کشف پنج قبضه سلاح جنگی غیرمجاز در شهرستان اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این سلاح‌ها در یک عملیات ضربتی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کشف و ضبط شدند.

 

دادستان اندیمشک افزود: سلاح‌های کشف شده شامل یک قبضه کلاشینکف، یک قبضه سیمونوف و سه قبضه کلت کمری هستند که در  بازرسی از یک منزل مسکونی در منطقه کوی لور کشف و ضبط شدند.

 

وی اذعان کرد: در این عمليات ضربتی و غافلگیرانه که توسط پلیس اطلاعات و با هماهنگی دادستانی انجام شد، متهمان پرونده بازداشت و برای انجام تحقیقات و سیر مراحل قانونی در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

 

صحرایی ضمن هشدار جدی به همه تبهکاران و سودجویانی که به قاچاق و خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز اقدام می‌کنند ادامه داد: دستگاه قضا با کسانی که باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی می‌شوند، برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

 

وی یاد آور شد: از همه مردم اندیمشک تقاضا داریم در شناسایی مجرمان و قاچاقچیان سلاح و مهمات به یاری دستگاه قضایی و امنیتی بیایند و هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به اینگونه تخلفات را به دفتر دادستانی یا مراجع انتظامی و امنیتی اطلاع دهند.

 

کد خبر 1135243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha