استفاده از ظرفیت های فارس و اصفهان برای انتقال آب خلیج فارس

عزیزی گفت: استفاده از ظرفیت های فارس و اصفهان به صورت مشترک در هزینه های خط انتقال آب صرفه جویی بالایی خواهد کرد و پروژه نیز زودتر به سرانجام می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، با اشاره به نشست مشترک هفته گذشته با مدیران و نمایندگان استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست موضوع انتقال آب از خلیج فارس به استان های فارس و اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس و نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست در اصفهان در خصوص پروژه های خط انتقال آب از خلیج فارس با مدیران استان اصفهان تبادل نظر شد.

وی اضافه کرد: فارس و استان های همجوار می توانند در سرانجام رساندن پروژه های مشترک به یکدیگر کمک کنند و در این جلسه مزایای خط انتقال آب از دریا به فارس و از فارس به اصفهان از مسیر کریدور آزادراه شیراز-اصفهان مطرح شد.

عزیزی اعلام کرد: ظرف مدت یک ماه آینده مدیران و مسئولان شرکت های انتقال آب و مدیران استانی جلساتی برای پیگیری این مزایا برگزار خواهند کرد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های فارس و اصفهان به صورت مشترک در هزینه های خط انتقال آب صرفه جویی بالایی خواهد کرد و پروژه نیز زودتر به سرانجام می رسد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:  فارس با کرمان در پروژه راه آهن شیراز-گل ‌گهر، با بوشهر در پروژه آزادراه شیراز-بوشهر و بزرگراه شیراز-فیروزآباد،جم، عسلویه و بوشهر، با یزد در راه آهن شیراز-اقلید، یزد و خراسان، با هرمزگان در پروژه راه آهن شیراز-بندرعباس و... فرصت های مشترک بسیاری دارد.

وی تاکید کرد: از ظرفیت فراکسیون جنوب کشور مجلس نیز برای اولویت دهی به پروژه های جنوب کشور استفاده می شود و مدیران استان با پرهیز از روزمرگی باید به کارهای بزرگ روی آورده تا عظمت فارس را حفظ کنند.

کد خبر 1135249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha