جوانان جریان بخش نهضت اجتماعی حل مسئله در جامعه هستند

عبداللهی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده و اهمیت حفظ این کانون و قوت بخشیدن به قوام آن گفت: جوانان در گام دوم انقلاب با رویکرد مطالبه گری نهضت اجتماعی حل مسئله را جریان سازی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی آیین اختتامیه طرح رویداد پیشگام که جمعه 17 دی در دانشگاه پردیس کرج برگزار شد گفت: جوانان در گام دوم انقلاب با رویکرد مطالبه گری نهضت اجتماعی حل مسئله را جریان سازی می کنند.

 

استاندار البرز افزود: دولت سیزدهم رویکرد ویژه ای به جایگاه جوانان دارد و امروزه جوانان شاخصی در وزارت خانه ها در رأس فعالیت قرار دارند. 

 

وی با اشاره به اهمیت نقش جوانان در عرصه انقلاب که سرنوشت ساز جنگ بودند بیان کرد: در طول دوران دفاع مقدس شاهد حضور جوانانی بودیم که با فرماندهی و تعیین تکلیف جنگ را اداره کردند و پیروزی های دوران دفاع مقدس را رقم زدند.

 

وی ادامه داد: امروز نیز جوانان هستند که می توانند افتخارآفرینی کنند و مشکلات جامعه را چاره اندیشی کنند و سرنوشت جامعه را در حوزه های مختلف به خوبی رقم بزنند.

 

عبداللهی افزود: کارگروه های رویداد پیشگام زمینه ساز تعالی جامعه هستند و حضور جوانان نخبه در این طرح به نوبه خود جریان ساز یک نهضت جریان ساز هدفمند است.

 

وی با برشمردن ناهنجاری های متعدد در عرصه اجتماعی با توجه به فضای مجازی بیان کرد: امروزه با مشکلات پیچیده تری نسبت به گذشته روبه رو هستیم، به ویژه در میان خانواده ها اختلاف فکری و اعتقادی به شدت وجود دارد و برای رفع این مشکل باید بررسی کرد که چه کرده ایم.

 

وی عنوان کرد: این اختلاف فکری و نگاه با بزرگان خانواده باعث سردی کانون خانواده و دوری فرزندان از پدران و مادران می شود این معضلی است که برای آن باید به دنبال راهکار و راهبرد بود.

 

استاندار البرز در پایان با ضروری خواندن حرکت در مسیر رفع مشکلات و معضلات خاطرنشان کرد: باید به این مهم فکر کرد که چه حرکت های خانوادگی، چه آموزش هایی و چه راهبردهایی برای رفع این مشکلات انجام شده است و این کارگروه ها با محوریت نخبگان چه راهبردی دارند. 

 

 

کد خبر 1135275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha