پیکر مطهر شهدای گمنام از آران و بیدگل تا بهشت بدرقه شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس با حضور مردم دارالشهدای آران و بیدگل تشییع و خاک سپاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در آران و بیدگل تشییع و خاک سپاری شد.

 

آیین تشییع پیکر مطهر این دو شهید گمنام روز پنجشنبه ۱۶دی ماه از میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به طرف امامزاده هاشم‌بن‌علی(ع) و فاطمه بنت‌العسکری(س) برگزار شد و مردم دارالشهدای آران و بیدگل این شهدا را تا خانه ابدی بدرقه کردند.

 

در این مراسم آران و بیدگلی ها با شاخه گل و دود کردن اسپند به استقبال پاک پیکر این شهید گمنام آمدند. حضور پرشور و باشکوه مردم دارالشهدای آران و بیدگل در مراسم تشییع و وداع با شهدای والامقام، تجلی تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و استمرار راه شهدا بود. 



پیکر پاک ۲۵ شهید تازه تفحص شده شانزدهم دی مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) از میدان بزرگمهر اصفهان تا گلستان شهدا تشییع و در ۶ نقطه استان اصفهان به خاک سپرده می شوند که پیکر مطهر دو شهید گمنام در آستان مقدس امامزاده هاشم‌بن‌علی(ع) و فاطمه بنت‌العسکری(س) آران و بیدگل خاک سپاری می‌شود./

کد خبر 1135277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha