شهادت یک شهروند یمنی در حمله جنگنده های سعودی به صعده

یک شهروند یمنی بر اثر حمله جنگنده های سعودی در صعده به شهادت رسید و یک زن زخمی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سبا نت»، بر اثر حمله جنگنده های سعودی به استان صعده، یک شهروند شهید و یک زن زخمی شد.

 

یک منبع امنیتی در صعده گفت: جنگنده های سعودی چهار حمله به اطراف شهر صعده به راه انداختند که بر اثر این حمله، یک شهروند یمنی شهید و یک زن زخمی شد.

 

بر اساس گزارش این منابع، حمله جنگنده های سعودی خساراتی را به املاک شهروندان وارد آورد.

 

از سویی دیگر العالم گزارش داد: در درگیری‌های اخیر میان نیروهای صنعاء و نیروهای وابسته به ائتلاف در استان شبوه، تعداد زیادی از نیروهای وابسته به امارات کشته یا زخمی شدند.

 

تعداد مجروحان نیروهای وابسته به امارات در استان «شبوه» (تقریبا در جنوب شرقی یمن) در درگیری‌های اخیر آنقدر زیاد بود که بیمارستان‌های شبوه توانایی پذیرش آنها را نداشت و این مجروحان به بیمارستان‌های عدن فرستاده شدند.

 

بر اساس گزارش «الخبر الیمنی»، منابع نظامی اعلام کردند، بیش از ۲۶۰ نفر از نیروهای متحد امارات طی ساعت‌های اخیر در حومه شره بیحان کشته یا زخمی شدند و روز گذشته (جمعه) نیز دهها نفر از همین نیروها در عسیلان کشته و بیش از ۱۱۰نفر دیکر زخمی شدند.

 

منابع آگاه اعلام کردند، در میان کشته شدگان تعدادی از فرماندهان تیپ موسوم به «العمالقه» نیز دیده میشود.

 

این نیروها در میدان‌های مین یا کمین‌هایی که نیروهای صنعاء ایجاد کرده بودند، افتادند و تعدادی از آنها نیز در نتیجه شلیک موشک کشته شدند.

کد خبر 1135445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha