کمک بیش از ۸ میلیارد تومانی مردم  قزوین به نیازمندان با پرداخت صدقه

فرهادی با اشاره به رشد ۴۵ درصدی پرداخت صدقه در استان گفت: طی ۹ ماهه نخست سال جاری بیش از ۸ میلیارد و ۱۳ میلیون تومان در استان صدقه جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فرزاد فرهادی» با اشاره به رشد پرداخت صدقه در استان بیان کرد: یکی از کمک های مستمر مردمی به نیازمندان صدقه است که برای پرداخت آن توصیه و سفارش های زیادی در آیات و روایات داریم.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: از مجموع سفارش هایی که داریم چنین برداشت می شود که صدقه سپری قوی در برابر بلاست و اقشار مختلف مردم با پناه بردن به خداوند سبحان، با صدقه از خود بدی و سختی را دور می کنند.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 115 هزار خانوار مشترک دائمی کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و برای پرداخت صدقه با این نهاد در ارتباط هستند.

 

فرهادی اعلام کرد: طی 9ماهه نخست سال جاری بیش از 8 میلیارد و 13 میلیون تومان صدقه جمع آوری شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رقم بیش از 5 میلیارد و 540 میلیون تومان از رشد 45 درصدی برخوردار است.

 

وی افزود: صدقه جمع آوری شده از صندوق های صدقه همانند سایر کمک های مردمی تنها در همان منطقه هزینه می شود و در واقع صدقه دریافتی در قزوین در آبیک یا تاکستان و صدقه آبیک در الوند یا قزوین هزینه نمی شود.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: ریالی از صدقه جمع آوری شده برای غیر محرومان هزینه نشده و حقوق پرسنل مرتبط با امر صدقه هم همانند سایر کارکنان از محل اعتبارات دولتی پرداخت می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: کرد: بیشترین میزان صدقه پرداختی در شهر قزوین بیش از 3 میلیارد و 255 میلیون تومان و پس از آن شهرهای البرز و تاکستان  بوده است.

 

فرهادی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های مختلف خود از جمله صدقه را از طریق کد مهربانی #028*8877* اهداء کنند.

 

کد خبر 1135458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha