ظرفیت های زیادی وجود دارد تا اسلام و شیعه را ترویج دهیم

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی گفت:مقام معطم رهبری یک کتابخوان درجه یک هستند و در خاطراتشان نوشته اند که در سن ۲۲ سالگی بیش از ۱۰۰۰ کتاب و رمان مطالعه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، حجت الاسلام والمسلمین «بهشتی» گفت: معجزه دین ما مسلمانان کتاب است. تمدن ها هم با کتاب ماندگار می شوند؛ چون به صورت شفاهی گفته ها فراموش می شوند.

 

مشاور علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز در ادامه گفت: کتاب ها نشان دهنده  فرهنگ و ادب ملت ها هستند. همچنین  کتاب آسمانی یکی از اسناد بالا دستی است که نیاز به توضیح، تدوین و تفسیر دارد که توسط پیامبر، امامان و عالمان دینی،متناسب با نیازها مورد تفسیر و تشریح قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: ارمغان هایی از زمان ائمه به دست ما رسیده که میراث ما هستند و امروز به شدت نیازمند هستیم که چنین معارفی در بین دانش آموزان، دانشجویان و دیگر قشر قرار گیرد و به سیره پیامبر به صورت تخصصی پرداخته شود.

 

اسلام توسط بازرگانان و خصوصا کتاب ها به اقصی نقاط دنیا رفته و کتاب ها یک نماد خوبی از مذهب را ترویج داده است. باید از این فرصت استفاده کنیم و غفلتی در آن نداشته باشیم.

 

حجت الاسلام بهشتی افزود:  مقام معطم رهبری یک کتابخوان درجه یک هستند و در خاطراتشان نوشته اند که در سن ۲۲ سالگی  بیش از ۱۰۰۰ کتاب و رمان مطالعه کرده اند.

 

وی در پایان تاکید کرد: ظرفیت های زیادی وجود دارد تا اسلام و شیعه را ترویج دهیم و بتوانیم روی چنین بحث هایی کار کنیم.

 

 

 

کد خبر 1135521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha