شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد تشکیل می شود

ابدالی پور با بیان اینکه کانون های مساجد از ظرفیت های بزرگ فرهنگی و اجتماعی محسوب می شوند، گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد ابدالی پور» امروز(18 دی)  در دیدار با کارشناسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت های بزرگ دینی، فرهنگی، اجتماعی و... هستند.

 

وی با اشاره به فعالیت حدود 430 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان، افزود:  شوراهای امر به معروف و نهی از منکر با هدف ترویج و نهادینه سازی این فرهنگ غنی در کانون های مساجد لرستان تشکیل می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه جذب جوانان به مساجد و مقابله با توطئه های فرهنگی هنری مساجد از اهداف مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد است، اظهار داشت: از مهم‌ترین برنامه‌ها برای تربیت نوجوانان و جوانان متعهد، آشنایی آنان با معارف دینی از طریق حضور در مساجد است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد جوانان مومن، انقلابی و متدین و دغدغه مند حضور دارند تلاش می شود با تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کانون های فرهنگی هنری مساجد، از این ظرفیت برای احیاء فریضه واجب الهی امر به معروف و نهی از منکر بهره گرفته شود.

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد: گرو.ه های مطالبه گر از دل مردم و با محوریت مساجد و محلات مهم ترین نقش را در مقابله با آسیب های اجتماعی و ترویج  ارزش های والایی چون امر به معروف و نهی از منکر دارند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: در راستای تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، جلسات توجیهی با حضور دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان برای مدیران و رابطان کانون ها تسکیل می شود.

 

گفتنی است، در این جلسه که با حضور حجت الاسلام یونس مهدوی، معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزار شد، در خصوص چگونی فعالیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر توافقاتی به عمل آمد.

کد خبر 1135551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha