برگزاری سی و ششمین آزمون ادواري مراكز مهارت آموزي  در ایلام

مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه سی و ششمبن آزمون ادواري مراكز مهارت آموزي در استان ایلام برگزار می شود، گفت: این آزمون، اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصيلي ۱۴۰۰-۱۴۰۱ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «جمیلا ملکشاهی» صبح امروز(۱۸دی) در حاشیه برگزاری این آزمون در ایلام، اظهار کرد: اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصيلي 1400-1401 و سی و ششمبن آزمون ادواري مراكز مهارت آموزي در روزهای آتی به صورت کتبی و عملی در استان برگزار می شود.

 

مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه آزمون کتبی ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 23 و 24 دی ماه سال جاری بصورت مجازی برگزار می شود، افزود: این آزمون در  رشته های گرافیک رایانه‌ای، تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه‌ای و  چهره سازی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه آزمون عملی نیز از تاریخ 11  لغایت 18 دی ماه. 1400 برگزار می شود، یادآور شد: این آزمون در سطح ۶ حوزه ایلام، آبدانان، دهلران، هلیلان، دشت عباس و ایوان برگزار می شود.

 

مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون جامع عملی  680 نفر است، گفت: ۵۴ نفر نیز در آزمون ادواری عملی و  مجازی در این دروه شرکت کرده اند.

 

ملکشاهی ابراز کرد: در این دوره در شهرستان ایلام. 214 نفر  عملی، ادواری  54 نفر (عملی)، در شهرستان آبدانان  110 نفر عملی، در شهرستان دهلران  96 عملی، در شهرستان هلیلان 49 نفر عملی، در شهرستان ایوان 102 نفر و در بخش دشت عباس، 109 نفر شرکت کرده اند.

 

مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام  جمع شرکت کنندگان عملی را  680 نفر عنوان کرد و افزود: ۷۴۱ نفر نیز  در مجموع در آزمون گتبی شرکت کرده اند.

 

وی با بیان اینکه این آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و  آزمون عملی نائل به دریافت مدرک دیپلم شاخه کار و دانش از آموزش و پرورش می شوند.

 

ملکشاهی تصریح کرد: این دوره‌ها توسط مربیان مجرب در مؤسسات فرهنگی و هنری دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و دفتر آموزشی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روند برگزاری این دوره‌ها نظارت دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون مطابق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا اندیشیده شده است.

کد خبر 1135561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha