آیت الله مصباح یزدی  دلسوزانه در جهت هدایت مردم تلاش کرد

آیت الله عبادی گفت: آیت الله مصباح (قدس سره) جزو کسانی هستند که از توفیق وافر برخوردار بودند و تمام عمرشان را با تلاش‌های بسیار دلسوزانه در جهت هدایت مردم و جوانان به کار بردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۱۸دی) در دیدار با آیت الله رجبی مدیر موسسه آموزشی پژوهشی حضرت امام خمینی (ره)، با گرامیداشت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: هیچ نعمتی برای هیچ موجودی بالاخص انسان بالاتر از نعمت هدایت نیست و همه موجودات تکویناً و تشریعاً هر یک در شرایط خودش ازهدایت پروردگار برخوردارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آیه «رَبُّنَا الَّذي أَعْطي‏ کُلَّ شَيْ‏ءٍ خَلْقَهُ ثُمَّ هَدي»، ادامه داد: انسان اشرف مخلوقات است و به دلیل اختیاری که دارد کمک می خواهد، گذشته از عقل و فطرت، خداوند پیغمبران و جانشینان پاک آنان و علمای وارسته و شایسته دین را به کمک بندگانش فرستاده است.

 

وی با بیان اینکه حضرت آیت الله مصباح (قدس سره) جزو کسانی هستند که از توفیق وافر برخوردار بودند و تمام عمرشان را  با تلاش‌های بسیار دلسوزانه در جهت هدایت خلق، مردم و جوانان به کار بردند، افزود: با هدیه بزرگ الهی که انقلاب اسلامی بود آن شرایط سخت گذشته به پایان رسید و الحمدلله، موسسه‌ی پر افتخار حضرت امام خمینی(ره) را تأسیس نمودند و از فیوضات این موسسه چه در حوزه و چه در داخل و خارج کشور همه فیض بردند و می برند.

 

امام جمعه بیرجند در پایان گفت: یکی از فیوضاتی که امروز نصیب ما شد تشریف فرمایی آیت الله رجبی است که الحمدلله مانند «مَا نَنْسَخْ مِنْ آيَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَيْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا»، وجود مبارک ایشان در آیینه روشن آن عزیز سفر کرده متجلی است.

 

کد خبر 1135609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha