بازگشایی معبر ۱۲ متری حصارک کرج به امامزاده محمد(ع) پس از سال ها

مهاجری با اشاره به مطالبه عمومی مردم منطقه خیابان المهدی(عج) به منظور بازگشایی معبر ۱۲ متری عبوری از ضلع شمالی امامزاده گفت: بازگشایی معبر ۱۲ متری حصارک کرج به امامزاده محمد(ع) پس از سال ها با همت مدیریت شهری کرج انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین مهاجری» طی نشست کمیسیون شهرسازی و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج که شنبه ۱۸ دی در صحن شورای شهر برگزار شد گفت: بازگشایی معابر شهری با همت مدیریت شهری یکی از راهبردهای توسعه متوازن است. 

 

رئیس کمیسیون شهرسازی و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج افزود: بازگشایی معبر ۱۲ متری حصارک کرج به امامزاده محمد(ع) پس از سال ها با همت مدیریت شهری کرج انجام شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت اقدامات مدیریت شهری بیان کرد: با توجه به مطالبه عمومی مردم منطقه خیابان المهدی(عج) به منظور بازگشایی معبر ۱۲ متری عبوری از ضلع شمالی امامزاده خط پروژه معبر در قالب طرح تفضیلی مصوب به بازار روز برخورد می کرد و امکان این بازگشایی نبود.

 

وی اظهار کرد: به منظور تحقق طرح، بنابر مصوبه کمیسیون خط پروژه از مساحت ۷۰۰ متر مربه به یک هزار و ۸۰ متر افزایش یافت. 

 

رئیس کمیسیون شهرسازی و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جریان اجرای این طرح ۳۸۰ مترمربع تراکم تجاری با عنوان پرداخت غرامت مساحت ۳۸۰ متری ناشی از تغییر خط با توافق مدیریت شهری با اداره اوقاف و امورخیریه البرز در اراضی امامزاده محمد(ع) با اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۵ انجام شد. 

 

 

 

کد خبر 1135647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha