سبک زندگی فاطمی و علوی راهگشای مشکلات است/ناشناختگی ابعاد زندگی سردار کاظمی

سردار جلالی با اشاره به چالش های اجتماعی گفت: سبک زندگی فاطمی و علوی راهگشای مشکلات جامعه و نابسمانی زندگی ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی« در مراسم شانزدهمین سالگرد شهادت سردار شهید احمد کاظمی و شهدای عرفه به ابعاد شخصیتی این فرماندهان شجاع اشاره کرد و اظهارداشت: سبک زندگی همه شهدا و فرماندهان نیروهای مسلح نظام از اول انقلاب تاکنون دارای وجه مشترکی از جمله صداقت در نیت و روحیه جهادی و انقلابی است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل افزود: در سیره و سلوک این شخصیت های بزرگ معنویت جایگاه خاصی داشته و سیره ائمه معصومین الگوی شخصیتی و رفتاری آنان در زندگی شخصی و اجتماعی بوده است.

 

وی با بیان اینکه جامعه امروز ما با چالش ها و آسیب هایی در حوزه های اجتماعی روبروست، تصریح کرد: سبک زندگی فاطمی و علوی راهگشای مشکلات جامعه و نابسمانی زندگی ها است.

سردار جلالی اضافه کرد: همین سیره و روش زندگی بزرگان دینی ایستادگی و مجاهدت در برابر دشمنان را به رزمندگان دفاع مقدس آموزش داده و آنان را با روحیه مقاومت در برابر استکبار جهانی تربیت کرده است.

 

وی با اشاره به صداقت نیت سردار سلیمانی و سردار شهید احمد کاظمی خاطرنشان کرد: آنان در ابعاد مختلف زندگی خود خدمت صادقانه به مردم و مقاومت در برابر دشمنان را مورد توجه داشتند که به تدبیر همچنین فرماندهان و نیروهای نظامی امروز دارای اقتدار و عزت هستیم.

رییس سازمان پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: تدبیر سردار سلیمانی در نقش بر آب سازی توطئه داعش و همچنین آرام سازی منطقه شمال غرب توسط سردار کاظمی نمونه هایی از اقدامات شجاعانه و مخلصانه آنان است.

 

*ناشناختگی ابعاد زندگی سردار کاظمی

 

وی با اشاره به شخصیت سردار شهید حاج احمد کاظمی گفت: این فرمانده شجاع و مخلص در همه زوایای زندگی همسو با ولایت و شجاع در برابر دشمنان بود.

سردار جلالی ادامه داد: ناشناختگی ابعاد زندگی سردار کاظمی نشان از گنمامی بسیاری از خدمات او بود که باید برای معرفی هر چه بیشتر شخصیت همت شود.

وی تقارن ایام فاطمیه با سالگرد شهادت سرداران بزرگ کشورمان حاج قاسم سلیمانی وسردار کاظمی را برگرفته از توسل و ارتباط معنوی آنان و دیگر شهدا با حضرت زهرا(س) است که از حمایت های معنوی اهل البیت(ع) در همه امور بهره می گرفتند.

 

کد خبر 1135676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha