بانک های استان البرز آمار دقیقی از تعداد متقاضیان وام ازدواج استان ارائه دهند

عبداللهی با اشاره به اینکه جوان گرایی یکی از مسائل مورد نظر دولت سیزدهم است که با هدف ارتقاء مبناهای پیشرفت کشور الزامات آن مورد تأکید است گفت: بانک های استان البرز آمار دقیقی از تعداد متقاضیان وام ازدواج استان ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» در جریان نشست ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن شهدای دولت در استانداری البرز برگزار شد گفت: بانک های استان البرز آمار دقیقی از تعداد متقاضیان وام ازدواج استان ارائه دهند. 

 

استاندار البرز افزود: جوان گرایی یکی از مسائل مورد نظر دولت سیزدهم است که با هدف ارتقاء مبناهای پیشرفت کشور الزامات آن مورد تأکید است. 

 

وی با اشاره به اهمیت جوانگرایی بیان کرد: ضروری است فرمانداران به منظور راه اندازی و اختصاص امکانات خانه جوان را فراهم کنند و در این زمینه از اساتید شاخص هر ماه برای جوانان در زمینه سمینارها و کارگاه های آموزشی در خصوص مهارت های زندگی و ازذواج اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت های استانی در حوزه های متعدد همانند خیران و سمن های فعال همچنین تهیه بسته های حمایتی برای ازدواج جوانان ضروری است.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی در استان البرز یکی از مسائل قابل توجهی است که با هدف کاهش دغدغه های اقتصادی با جدیت انجام می شود. 

 

کد خبر 1135772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha