چشم امید جهان اسلام به انتخابات ایران دوخته شده است

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه حضو ر مردم شکل گرفته است گفت: ایران الگوی جدیدی از مردم سالاری دینی را ارائه کرده است و چشم امید اسلام به حضور مردم در انتخابات است.

غلامحسین دشتی، رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به حضور مردم در صحنه انتخابات گفت: انقلاب اسلامی بر پایه حضور مردم شکل گرفته است و امروز آنچه انتخابات را شکل می هد حضور مردم در صحنه است.

وی تاکید کرد: حضور مردم در صحنه برای مسئولان پشت گرمی است و چشم امید اسلام به حضور مردم در صحنه دوخته شده است چرا که نظام ما الگوئی از مردم سالاری دینی را ارائه کرده که شاخصه آن حضور در صحنه مردم است.

دشتی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه از اعتقادات دینی آنان نشات گرفته است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه این پیام را برای جهانیانی که دین را از سیاست خود بیرون برده اند پیام بزرگی خواهد داشت.

وی ادامه داد: انتخابات از ساعت 8 صبح شروع شده و به مدت 10 ساعت ادامه خواهد داشت از همه مردم به ویژه رای اولی ها دعوت می کنم که در ساعات اولیه در انتخابات حضور داشته باشند.
 

وی با اشاره به رقابت 37 نامزد انتخاباتی برای چهار کرسی مجلس شورای اسلامی در استان یزد افزود: آرا مردم استان در چهار حوزه اصلی انتخاباتی استان شامل حوزه های اصلی یزد و صدوق، تفت و میبد، اردکان، و حوزه مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم و 15 حوزه فرعی استان از طریق 670 صندوق جمع آوری می شود.
 

وی خاطرنشان کرد: وظیفه امنیت انتخابات شهرستان طبس برعهده استان یزد می باشد لذا در مجموع 723 صندوق اخذ رای را مدیریت می کنیم، ولی مدیریت اجرایی انتخابات در این شهرستان برعهده استان خراسان جنوبی می باشد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 113594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha