برگزاری انتخابات در ۴۰۱ حوزه انتخابیه استان یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به برگزاری انتخابات همزمان با سراسر کشور در استان یزد گفت: انتخابات در ۴۰۱ حوزه انتخابیه استان یزد برگزار می شود.

محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: انتخابات شوراهای شهر و روستای استان یزد در 401 حوزه انتخابیه برگزار می شود.

 

وی افزود: 25 اسفندماه زمان آغاز کار اجرایی این انتخابات در شهرها و روستاها است که مسئولیت آن را هیات های اجرایی در شهرها و روستاها به اعلام زمان آغاز آن فعالیت می کنند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان یزد تصریح کرد: از 30 اسفند 95 تا 6 فروردین 96 زمان ثبت نام کاندیداها است که پس از آن اقدامات بعدی در زمینه انتخابات انجام می شود.

 

طالبی بیان کرد: زمان برگزاری انتخابات در حوزه های انتخابیه 29 اسفندماه است که امیدواریم این بار نیز همانند بارهای قبل شکوه و عظمت جمهوری اسلامی را در حضور پرشور مردم ببینیم.

 

وی همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در این راستا با توجه در انتخابات ریاست جمهوری استان یزد نیز آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات همزمان با سراسر کشور را دارد.

 

رئیس ستاد انتخابات استان یزد تصریح کرد: با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری مدت زمان تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری به مدت 20 روز است که انتخابات نیز بلافاصله 29 اردیبهشت ماه انجام می شود.

 

طالبی بیان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای یزد در 401 حوزه انتخابی شهری و روستایی برگزار می‌شود که 20 حوزه شهری و 381 حوزه روستایی است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 602405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha