یادمان شهدای گرانقدر در دانشگاه فرهنگیان احداث شد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان گفت: امسال یادمان شهدای گرانقدر در این دانشگاه احداث شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، یحیی معروفی رییس دانشگاه فرهنگیان کردستان در مراسم یادمان شهدای گمنام در دانشگاه فرهنگیان استان کردستان جایگاه شهید را در جامعه دینی و اسلامی ما با ارزش خواند و اظهار کرد: شهدا برای دفاع از ناموس و خاک وطن جان خود را فدار کردند بنابراین واژه شهید و جایگاهش در سلسله مراتب ارزش‌های اسلامی در صدر قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه دفاع از وطن در همه کشورها جایگاه ویژه‌ای دارد، اعلام کرد: این جایگاه در کشور ما برگرفته از رشادت و ایثار شهداست که نامشان بر تارک ارزش‌های اسلامی می‌درخشد.

 

معروفی اعلام کرد: بی‌شک شهدا تاریخ ساز شدند و از کیان و ارزش های اسلامی دفاع کردند چراکه آنان با خدا معامله کردند و با دادن جان شیرین برای همیشه در جوار حق زنده ماندند و از تعلقات دنیا دست کشیدند.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان عزت، سربلندی و حفظ نظام اسلامی را مرهون فداکاری شهدا دانست و اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان استان میزبان ۲ شهید گمنام شد که سال گذشته در مراسم باشکوهی در محوطه دانشگاه آرام گرفتند.

 

وی با بیان اینکه امسال یادمان شهدای گرانقدر احداث شد، افزود: به دلیل قرارگیری دانشگاه در مسیر کاروان راهیان نور این مهم مورد توجه بود.

کد خبر 1135965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha