کرونا نباید مانعی برای تعاملات دانشجویی و همفکری آنان شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با ابراز امیدواری از اتمام کرونا و بازگشت دانشجویان به دانشگاه‌ها، گفت: کرونا نباید مانعی برای تعاملات دانشجویی و همفکری آنان شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مراسم یادمان شهدای گمنام در دانشگاه فرهنگیان استان کردستان اظهار کرد: امیدواریم با تمام شدن کرونا و بازگشت دانشجویان به دانشگاه شاهد رونق گرفتن دانشگاه‌ها باشیم.

 

وی افزود: کرونا نباید مانعی برای تعاملات دانشجویی و همفکری آنها شود بلکه باید دانشجویان در همه شرایط پویا و فعال باشند و با همفکری و تعامل بتوانند مسیر پیشرفت علم را در پیش بگیرند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین با اشاره به جایگاه شهدا بیان کرد: نگاه به شهدا نباید شعاری باشد و بی‌شک حضور شهید در هر مکانی منجر به رونق آن مکان خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان ویژگی‌های شهدا تصریح کرد: شهدا اهل معرفت،  ایثار، فداکاری، مجاهدت و شهادت بودند و همین باعث ایجاد رابطه معنوی می‌شود.

 

وی اضافه کرد: تکریم و تعظیم شهدا و بزرگداشت آنها رسالت همه ماست چرا که با ایثار و ازخودگذشتگی جانشان را برای آسایش و امنیت ما فدا کردند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه تعاملات در دانشگاه‌ها با بین‌المللی شدن آنها افزایش یافته است، گفت: این مهم در دانشگاه فرهنگیان نیز باید مد نظر قرار گیرد و باید دانشگاه فرهنگیان به جایگاه واقعی خود برسد چرا که این مرکز معلم پرور و معلم ساز است و باید برای آن ارزش قائل بود.

کد خبر 1135969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha