حوزه علمیه خواهران در ارتقاء فرهنگی و دینی  جامعه نقش بسزایی دارند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به ظرفیت حوزه علمیه خواهران اشاره کرد وگفت: حوزه علمیه خواهران ظرفیتی عظیم در جهت در ارتقاء فرهنگی و دینی جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(19دی)، در جلسه هم اندیشی با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: سفر حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور برای استان و مدارس علمیه استان مایه خیر، برکت و تحول خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: حوزه‌های علمیه خواهران از گذشته تاکنون به ویژه در سال‌های اخیر از جهت تعلیم و تربیت خواهران دین شناس و توانمند در امر تبلیغ و تبیین معارف اهل بیت  عصمت و طهارت موفق عمل کردند.

 

وی با اشساره به نقش تربیت شدگان حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور و استان لرستان  در زمینه ارتقاء فرهنگی و دینی  جامعه، خاطرنشان کرد: برنامه های دینی و تربیتی در مدارس علمیه به گونه ای است که در سایه اجرای این برنامه ها تا سال ۱۴۱۴ ما را در راستای رسیدن به تمدن اسلامی یاری می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: تلاش‌های انجام شده امروز مشاهده می‌کنیم در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه  خواهران در قم  در همه عرصه ها تعاون، همکاری و خرد جمعی است.

 

وی اظهار کرد: امیدواریم در سایه همدلی‌ها به ارتقاء فرهنگی مورد تاکید مقام معظم رهبری نائل شویم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان از زحمات طاقت فرسا و مجاهدت ارزشمند مسئولان حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور و حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی که در گذشته در استان تلاش‌هایی داشته‌اند، قدردانی کرد.

کد خبر 1136012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha