مخزن آب ۲ هزار مترمکعبی شهر حسینیه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

جهانگیری از بهره‌برداری از مخزن آب ۲ هزار مترمکعبی شهر حسینیه بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، مشکلات تنش‌آبی شهرهای حسینیه و بیدروبه برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر امروز (یکشنبه ۱۹ دی) در جمع خبرنگاران، از بهره‌برداری از مخزن آب ۲ هزار مترمکعبی شهر حسینیه بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، مشکلات تنش‌آبی شهرهای حسینیه و بیدروبه برطرف خواهد شد.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اينکه این مخزن، آب شرب شهر حسینیه  و روستاهای دختربرجی و پاریاب را نیز تامین می‌کند افزود: خط لوله‌ای به طول ۱۲ کیلومتر از محل تأسیسات بالارود تا مخزن حسینیه در دست احداث است که تاکنون هفت کیلومتر از آن اجرا شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این پروژه به بهربرداری برسد.

 

وی اذعان کرد: با بهره‌برداری از خط انتقال و مخزن جدید شهر حسینیه، خط لوله آب قدیم به روستای گلخانه، گل‌کپرگه و دیگر روستاهای حومه شهر بیدروبه اختصاص خواهد یافت و مشکل افت فشار این روستاها مرتفع می‌شود.

 

جهانگیری خدمت به مردم را امری مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: با بهره‌برداری از خط جدید مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر حسینیه، مشکل کم‌آبی این شهر، روستاهای طول  مسیر و شهر بیدروبه برطرف خواهد شد.

 

کد خبر 1136040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha