فراخوان هنرواره «عباس زمان» منتشر شد

بحرالعلومی گفت: فراخوان هنرواره «عباس زمان» به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فراخوان هنرواره «عباس زمان» به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه 2 رده سنی 9 تا 12 سال و 12 تا 15 سال منتشر شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این هنرواره در گرایش های طراحی و نقاشی با تکنیک آزاد، گرافیک (پوستر)، خوشنویسی (نسعلیق و ثلث)، عکس، فیلمنامه، داستان کوتاه، نماهنگ، پادکست و بخش ویژه کودکان و نوجوانان نیز رشته نقاشی در رده سنی 9 تا 12 سال و 12 تا 15 سال است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایثار و شهادت با محوریت مکتب سلیمانی، مدافع حرم و مدافع سلامت از موضوع های این هنرواره است، افزود: علاقمندان تا 22 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را از طریق شبکه اجتماعی واتساپ 09146272969 ارسال کنند.

 

بحرالعلومی خاطر نشان کرد: داوری آثار تا 5 اسفند ماه صورت خواهد گرفت و منتخبان تا 10 اسفندماه فرصت دارند تا در کارگاه های آموزشی مرتبط با رشته خود شرکت کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: این هنرواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر برگزار می شود و اختتامیه آن نیز 22 اسفندماه در تالار اندیشه مشگین شهر برپا خواهد شد.

 

وی اذعان داشت: از همه هنرمندان و عموم مردم استان دعوت می شود تا در این برنامه فرهنگی و هنری مشارکت داشته باشند تا دین خود را به شهدا به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بتوانیم ادا کنیم.

 

بحرالعلومی بیان کرد: دبیرخانه این هنرواره به شهرستان مشگین شهر سپرده شده و از ظرفیت های این شهرستان در گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بهره مند خواهیم شد.

کد خبر 1136199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha