توجیه بین دستگاه ها برای ارائه خدمات به مردم  لازم است

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: توجیه بین دستگاه ها برای ارائه خدمات به مردم لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با دوشنبه های خدمت پیش از ظهر امروز امام جمعه موقت ورامین با هماهنگی فرمانده بسیج ادارات از اداره تعزیرات حکومتی بازدید کردند.
فضل الله همتیان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در این نشست گفت: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا بصورت مستقل زیر نظر اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در حال انجام وظیفه است.
وی با اشاره به مشکلات و داشتن حداقل نیرو برای رسیدگی به پرونده ها عنوان کرد: متاسفانه با حجم بالای پرونده های قاچاق، صنفی، غیر صنفی و بهداشتی مواجه هستیم که در این رابطه با کمبود نیرو کارها به کندی انجام می شود در صورتیکه زمانی ۳ شعبه فعال رسیدگی در این اداره وجود داشت ولی اکنون ۲ شعبه برای سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا فعالیت می کنند.
همتیان افزود: نداشتن انبار اموال تملیکی در منطقه برای دپو و نگهداری کالاهای قاچاق از دیگر مشکلات ما است که بعضا در این رابطه دچار ضرر و زیان شده ایم.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا بهره گیری از نیروهای بسیجی با کمک اداره صمت وجهاد کشاورزی را برای کمک به سازمان تعزیرات حکومتی را اقدامات جدید این اداره دانست و تصریح کرد: مردم عزیز مشکلات خود را در خصوص موارد صنفی و غیر صنفی، بهداشتی و خدمات را با سامانه  ۱۳۵  می توانند در میان بگذارند.
وی در خصوص پرونده های ورودی سال جاری و آمار آن نیز اظهار داشت: حجم ورودی پرونده های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت(دارو و درمان) از ابتدای سال در سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا مجموعا 2225 مورد بوده است که 230 مورد آن در حال رسیدگی و مابقی مختومه شده است.
حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این بازدید با تقدیر از خدمات صورت گرفته گفت: لازم است، اداره تعزیرات با افکار عمومی بیشتر ارتباط و اطلاع رسانی به موقع داشته باشد و حتی می توان  از پتانسیل نماز جمعه برای ارائه گزارشات فصلی در خصوص عملکرد ها و مشکلات حقوقی مردم را مطلع کرد.
وی افزود: برخی اطلاع رسانی ها از وقوع جرم جلوگیری می کند و برخورد سریع نشان دهنده عزم متولیان امر برای جلوگیری از تشدید جرم است.
حجت الاسلام محمودی با انتقاد از برخی  ناهماهنگی ها بین ادارات بیان داشت: توجیه بین دستگاه ها برای ارائه خدمات لازم است و بعضا مردم از این ناهماهنگی ها ضربه خورده اند، حقوق عامه مردم در دست شما است  و کار حساس و سنگینی است و جرائم جدید برای مردم اطلاع رسانی و تبیین گردد تا مردم گرفتار نشوند.

کد خبر 1136220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha