برگزاری اولین جشنواره تئاتر «سردار عشق» در نقاط مختلف فارس

وامق گفت: اولین جشنواره تئاتر «سردار عشق» در چهار گرایش خیابانی، صحنه ای، نمایشنامه خوانی و بخش رادیو تئاتر در ۲ بخش رقابتی و غیر رقابتی از ۴ تا ۹ بهمن در شیراز و سایر نقاط فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امید وامق»، امروز (دوشنبه 20 دی) در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی نمایش «سردار عشق» که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: اولین جشنواره تئاتر «سردار عشق» در چهار گرایش خیابانی، صحنه ای، نمایشنامه خوانی و بخش رادیو تئاتر در 2 بخش رقابتی و غیر رقابتی از 4 تا 9 بهمن در شیراز و سایر نقاط فارس  برگزار می شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی فارس افزود: در بخش خیابانی در جنوب فارس و به مرکزیت نی ریز، بخش صحنه ای در شمال استان و مرکزیت آباده و بخش نمایشنامه خوانی این جشنواره در داراب برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: آئین اختتامیه این جشنواره روز 10 بهمن در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس با حضور گروه های شرکت کننده از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

خاطر نشان می شود، این جشنواره از تاریخ 5 تا 9 بهمن ماه در سراسر استان فارس اجرا خواهد شد و بخش تئاتر خیابانی این جشنواره در جنوب استان فارس و بخش صحنه ای در شمال استان برگزار می شود و دست کم همه بخش ها یکبار در شیراز به اجرا خواهند رفت.

کد خبر 1136338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha