۱۰۰ فقره تسهیلات کمک هزینه ساخت مسکن جذب شد

فرماندار فاروج گفت: ۱۰۰ فقره تسهیلات مسکن به مبلغ یک میلیارد ریال برای متقاضیان در این شهرستان جذب شد.

«ابوالحسن نجفی حاج تقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: این 100 فقره تسهیلات یک میلیارد ریالی با نرخ سود پنج درصد و بازپرداخت 20 ساله برای متقاضیان است.

 

فرماندار فاروج گفت: این رقم در واقع کمک هزینه ساخت مسکن است و متقاضیان برای ثبت نام در این طرح باید به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شاخص مقاوم سازی مسکن در شهرستان 55 درصد است که نسبت به میانگین استانی 11 درصد عقب هستیم، افود: برای جبران این عقب ماندگی ها از تسهیلاتی که به این بخش اختصاص می یابد به خوبی استقبال می کنیم و با همین رویکرد صد درصد تسهیلات مسکن محرومان شهرستان نیز جذب شد.

 

فرماندار فاروج گفت: 10 درصد کل سهمیه استان در این حوزه به شهرستان اختصاص یافته که با جذب صد درصد آن رتبه نخست را در بین شهرستان ها بدست آوردیم.

 

نجفی گفت: در بازدید مدیرکل بنیاد مسکن با پیگیری های انجام شده علاوه بر 300 فقره تسهیلات اختصاص یافته مسکن محرومان، 50 فقره دیگر نیز برای شهرستان لحاظ شد.

 

از سال ۱۳۸۴ با شروع طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، پنج هزار و ۴۳۸ واحد مسکونی با پرداخت پنج هزار و ۶۰۹ فقره تسهیلات در روستاهای شهرستان مقاوم سازی شده و ۱۶ هزار و ۵۸۸ نفر از این طرح برخوردار شدند.

 

کد خبر 1136369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha