اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز برگزار می شود

رئیس بسیج رسانه ای استان اردبیل گفت: اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز ۲۱ دی ماه با حضور فعالان رسانه ای استان برگزار و برگزیدگان این دوره معرفی خواهند شد.

سرهنگ «علی لطفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز 21 دی ماه در سالن ولایت سپاه با حضور فعالان رسانه ای استان برگزار و برگزیدگان این دوره معرفی خواهند شد.

 

رئیس بسیج رسانه ای استان اردبیل تصریح کرد: این دوره آثار در بخش های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافیک، فیلم خبری و عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

سرهنگ لطفی یادآور شد: از حضور گرم و فعال خبرنگاران و اصحاب رسانه ای استان در این جشنواره که به یک گردهمایی بزرگ رسانه ای تبدیل شده است، تشکر و سپاسگزاری می کنم.

 

وی اعلام داشت: امید، نشاط و سبک زندگی اسلامی، توان داخلی، خود اتکایی و مانع زدایی، امنیت پایدار، دشمن شناسی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، مدیریت بر فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی، روحیه جهادی و انقلابی و دفاع مقدس و جبهه مقاومت از جمله محورهای این جشنواره است.

 

مسئول بسیج رسانه ای استان افزود: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی مراقبت ها و دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع این بیماری در اختتامیه جشنواره لحاظ شده است.

 

سرهنگ لطفی خاطر نشان کرد: امروز هیئت داوران بهترین آثار منتخب را معرفی و از پدیدآورندگان آثار رسانه ای استان تقدیر و تجلیل خواهد شد.

کد خبر 1136411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha