تمام دستگاه‌ها در طرح زیست بوم اشتغال پای کار باشند

باقری با اشاره به اینکه در طرح زیست بوم اشتغال همه دستگاه ها باید پای کار باشند، گفت: اجرای این طرح برای مجموعه دولت با هدف اشتغالزایی بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «علی باقری» امروز (۲۱ دی ماه) در دهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، اظهار کرد: جلسات شورای هماهنگی باید به صورت منظم و طبق برنامه زمانبندی در ماه برگزار شود و همه مدیران باید حضور مستمر داشته باشند.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از برگزاری این جلسات را ایجاد هم افزایی بین دستگاهی در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم شریف استان عنوان کرد و افزود: خروجی این جلسات باید برای مردم باشد.

 

وی بیان کرد: تفاهم نامه مشترک بین دستگاه های زیرمجموعه وزارت متبوع در استان باید به بهترین نحو منعقد شود و مفاد آن باید به خوبی اجرا گردد.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه در طرح زیست بوم اشتغال همه دستگاه ها باید پای کار باشند، تصریح کرد: اجرای این طرح برای مجموعه دولت با هدف اشتغالزایی بسیار مهم است و فنی و حرفه ای در اجرای این طرح نیز باید در زمینه توسعه مهارت اقدام ویژه ای انجام دهد و بانک ها نیز باید در همین راستا اقدام کنند.

 

باقری خاطرنشان کرد: تکنیک ها و روش های ایجاد شغل نیز با همکاری مراکز مشاوره کارآفرینی، کافه های کارآفرینی، اساتید دانشگاه و همه دست‌اندرکاران احصا می شود.

 

 وی ادامه داد: با توجه به‌ ظرفیت های شایسته فنی و حرفه ای هر گونه آموزش در دستگاه‌های زيرمجموعه وزارت متبوع در استان باید توسط اداره کل فنی و حرفه ای انجام شود و وزیر تعاون بر این موضوع تاکید دارد.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در بحث اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ نیز تعاونی ها به صورت ویژه‌ای دیده شوند.

کد خبر 1136419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha