۴۹ هزار برچسب «کیوآر» بر روی صنادیق مشترکین صدقات نصب شد

به گفته صفری، از ابتدای اجرای طرح الکترونیکی کردن صنادیق صدقات مشترکین در استان زنجان ۴۹هزار کد کیوآر بر روی صندوق های صدقات مشترکین نصب شده است

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کیو آر یکی از روش های جدید پرداخت صدقه الکترونیکی است که توسط کمیته امداد در دست اجراست و نیکوکاران عزیز می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند با اسکن این کد که بر روی صندوق صدقات نصب شده است، صدقه خود را به آسانی پرداخت کنند.

 

هدایت صفری با بیان اینکه نصب برچسب های کیو آر در استان زنجان از ابتدای دی ماه آغاز شده است، افزود: خوشبختانه اجرای این طرح در استان با شتاب بیشتری در حال اجراست وتاکنون 49 هزار برچسب بر روی صنادیق صدقات مشترکین عزیز زنجانی نصب شده است که 38 درصد مشترکین این کد را دریافت کرده اند.

 

وی گفت: بر روی هر یک از صندوق صدقات یک برچسب نصب می‌شود که مختص هر یک از مشترکین صدقات است که با اسکن این برچسب وارد صفحه پرداخت آنلاین می‌شوند و با وارد کردن مشخصات کارت بانکی صدقه مبلغ مورد نظر به آسانی پرداخت خواهد شد.

 

مدیر کل کمیته امداد از مزایای این طرح تسریع در پرداخت کمک به نیازمندان، امکان پرداخت صدقه در هر زمان ومکان و همچنین روشی آسان و مطمئن برای پرداخت صدقات خبردادوتصریح کرد:  ۱۰۰ درصد صدقه پرداختی در هر شهرستان برای نیازمندان همان منطقه هزینه خواهد شد.

 

صفری ضمن قدر دانی از مشارکت هم استانی های عزیز در پرداخت صدقات از طریق کیو آر کد گفت: خیران ونیکوکاران وهم استانی های عزیز  که تقاضای کد کیور آر اختصاصی دارند می توانند با شماره گیری تلفن 33778195ادرخواست خود را اعلام  تا در اسرع وقت نسبت به اختصاص  کیوآر شخصی برای پرداخت صدقات وسایر کمک های این عزیزان اقدام گردد.

کد خبر 1136424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha