اجرای نمایش « قند خون» ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یزدی

با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ، نمایش « قند خون» ویژه خیرین و نیکوکاران اجرا خواهد شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ به همت گروه فرهنگی و هنری کریاس و با همکاری ستاد دیه استان یزد نمایش « قند خون » کار برگزیده سی و یکمین جشنواره استانی یزد و معرفی شده به دبیرخانه چهلمین جشنواره تئاتر فجر ،  ویژه نیکوکاران و خیرین استان یزد اجرا خواهد رفت و در این برنامه جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گلریزان برگزار خواهد شد .

مجید ذهبی نیکوکار یزدی با خرید یک سانس از این نمایش و دعوت از خیرین و نیکوکاران اقدام به گلریزان فرهنگی جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نموده است و گروه اجرایی نیز هزینه این سانس خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرده است .

 این نمایش به تهیه کنندگی سید شهاب الدین حسینی نیک و به کارگردانی زمان ارکمان به روی صحنه رفته و این اثر هنری به نویسندگی «لیلی عاج » و با حضور بازیگرانی همچون «صاحب حائری زاده »،« سهیلا ستوده نیا »، و « ستاره توانگر » و مشاور کارگردان «حسام افروز»، به مرحله اجرا رسیده است .

این نمایش مورخ سه شنبه 21/10/1400 ساعت 20 در محل یزد ، میدان شهدای محراب ، بلوار مدرس بعد از دادگستری ، خیابان قمر بنی هاشم ، خیابان اندرزگو ، تماشاخانه پاییز ویژه خیرین و نیکوکاران ، مسئولین و اعضای هیئت امناء ستاد دیه اجرا خواهد شد .

کد خبر 1136470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha