مهلت ارسال اثر به جشنواره کالا‌های فرهنگی در ایلام تمدید شد

دبیر دومین دوره جشنواره استانی کالا‌های فرهنگی استان ایلام گفت: مهلت ارسال اثر به این دوره جشنواره تا ۳۰ دی ماه تمدید شد.

 «یونس قیطانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: در پی استقبال علاقه‌مندان مهلت ارسال به جشنواره استانی کالا‌های فرهنگی استان تمدید تا با توجه به پراکندگی جغرافیایی آثار بیشتری در این جشنواره حضور داشته باشند.

 

وی با اشاره اینکه تاکنون حدود ۲۰۰ اثر در سه بخش شامل عروسک، اسباب بازی و هدایای فرهنگی نظیر صنایع دستی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: مجموع آثار دوره نخست برگزاری این رویداد هنری ۱۹۶ اثر بوده که پیش بینی می‌شود این دوره افزایش بیشتری یابد.

 

قیطانی تقویت کسب و کار‌های فرهنگی با رویکرد هنر‌های بومی و اصیل را مهم‌ترین هدف این جشنواره عنوان کرد و  گفت: امید است آثاری که در رده ملی با عنوان جایزه فیروزه شرکت کرده اند، حائز رتبه شوند.

 

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق سامانه www.jayezehfiroozeh.ir برای ثبت نام آثار خود اقدام کنند، افزود: اختتامیه این جشنواره پنجم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

قیطانی خاطرنشان کرد:  سال گذشته و در نخستین دوره برگزاری این جشنواره استان ایلام حائز مقام دوم کشور از نظر تعداد آثار ارسالی به جشنواره شد.

کد خبر 1136522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha