کانون فرهنگی هنری کمیل یاری رسان نیازمندان

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان، گفت: با مشارکت خیرین و مردم به صورت مستمر از نیازمندان و ایتام حمایت می شود.

«حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا طرح تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان در کانون فرهنگی هنری مسجد اجرایی شد.

 

وی افزود: تلاش می شود با جذب مشارکت های خیرین و مردم به صورت مستمر و موردی از نیازمندان، افراد بد سرپرست و ایتام حمایت شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری  کمیل، ابراز کرد: علاوه بر این در قالب طرح بیستم های 20 تومانی تلاش شد به صورت موردی هم بخشی از مشکلات نیازمندان شناسایی شده برطرف شود.

 

وی با بیان اینکه حدود یک سال است که طرح بیستم های بیست تومانی اجرایی می شود، ادامه داد: هر مرحله طرح بیستم های ۲۰ تومانی با هدف کمک خاصی طراحی می شود و به صورت ماهانه با جذب مشارکت مردم در زمینه معین شده مصرف می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل افزود: در یکی از مراحل  اجرای این طرح با مشارکت خیران 250 بسته غذایی و پک میوه ویژه خانواده های نیازمند شهرستان بروجرد تهیه و توزیع شد.

 

اصالت پور بیان کرد: در مرحله دیگربا مشارکت مردم و خیران قبوض آب، برق و گاز خانواده های نیازمند پرداخت شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این طرح خیران و افراد توانمند می توانند با پرداخت ماهیانه 20 هزار تومان از ایتام و نیازمندان حمایت کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل بروجرد با اشاره به برنامه های فرهنگی وهنری متعدد این کانون فرهنگی، افزود: برنامه های کانون با رویکرد جذب اقشار مختلف بویژه جوانان ونوجوانان به مسجد و احیای فعالیت های مسجد انجام می شود.

 

اصالت پور افزود: شناسایی و پرورش استعدادها، مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان، برنامه ریزی برای مقابله با آسیب های اجتماعی، حمایت از نیازمندان، آگاهی بخشی  و توانمند سازی از فعالیت های مهم کانون فرهنگی هنری کمیل است که به صورت محله محور انجام می شود.

 

کد خبر 1136586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha