به تحرک بالایی در حوزه خودروهای سنگین و فوق سنگین دست یافته‌ایم

امیر سرتیپ دوم علی‌پور گفت: امروز در حوزه ارتقای تحرک و کارآمدی نیروها به ویژه در خودروهای سنگین و فوق سنگین به تحرک بالایی دست یافته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم حسن علی‌پور، معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در دومین جشنواره طرح‌های لبیک این نیرو در جمع فرماندهان و کارکنان برتر در حوزه آماد و پشتیبانی گفت: امروز با حرکت جهادی و مؤمنانه کارکنان به ویژه در حوزه اورهال،  عمر انقلابی به تجهیزات بخشیده‌ایم.

 

وی مهم‌ترین مولفه در تحرک را حمایت فرمانده خواند و افزود: ما در حوزه تجهیزات و ارتقای تحرک، از حمایت بی‌بدیل فرمانده نیروی زمینی ارتش برخوردار هستیم و حقیقتاً این امر موجب شده تا تحرک نیروی زمینی ارتش در بالاترین سطح خود قرار گیرد.

 

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش گفت: بعد از تغییر ساختار در نزاجا باید تجهیزات نیز برابر نوع عملیات‌ها تغییر پیدا می‌کرد که امروز ما شاهد بروز رسانی تسلیحات در سطح این نیرو هستیم.

 

امیر سرتیپ دوم علی‌پور با اشاره به اینکه لجستیک در نیروی زمینی ارتش در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: تمامی برنامه‌هایی که در نیروی زمینی ارتش به ویژه در حوزه تحرک انجام شده است در سطح ملی است.

 

وی در پایان با تاکید بر اولویت بخشیدن به نیروی انسانی به‌ عنوان مهم‌ترین مؤلفه تحرک و کارآمدی در نیروهای مسلح، افزود: نیروی انسانی در نیروی زمینی ارتش، امروز از هر زمان دیگری از اهمیّت و جایگاه بالایی برخوردار بوده و جا دارد که در حوزه لجستیک نیز به قشر زحمتکش رانندگان اشاره کرد که با اهمیّت بخشیدن به این عزیزان شاهد مأموریت‌های بسیار بزرگ از سوی آنها هستیم.

کد خبر 1136588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha