پارک های علم و فناوری در ایجاد اشتغال سهم بسزایی دارند

عزیزی گفت: پارک های علم و فناوری در تولید مباحث دانش بنیان و ایجاد اشتغال در عرصه های نوین اهمیت بسزایی دارند و باید از این مجموعه ها حمایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (سه شنبه 21 دی) در دیدار با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: پارک های علم و فناوری در تولید مباحث دانش بنیان و ایجاد اشتغال در عرصه های نوین اهمیت بسزایی دارند و باید از این مجموعه ها حمایت شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: از ظرفیت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حمایت از پارک های علم و فناوری باید استفاده شود.

وی اضافه کرد: بهترین مکان برای رونق کسب و کارهای نوین، پارک های علم و فناوری است و با رویکرد علمی و محققانه می توانیم افقی روشن برای کشور در این عرصه ترسیم کنیم.

عزیزی تاکید کرد: یکی از اولویت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت از پارک های علم و فناوری است و خواستار رفع کاستی ها و شتاب بخشیدن به حرکت علمی این مجموعه هستیم.

خاطر نشان می شود، کمک به زیر ساخت های پارک و علم و فناوری شیراز، حمایت مالی از کارگاه های تازه تاسیس، حمایت از برج فناوری و پرداخت تسهیلات به شرکت های فناور و دانش بنیان از طریق صندوق نوآور از جمله مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 1136622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha