تجلیل از مادر شهید «قاسم غریب» در فصل شکوه مادری

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در سه شنبه های تکریم از خانواده شهدا در فصل شکوه مادری، به دیدار خانواده شهید مدافع حرم، شهید «قاسم غریب» رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در سه شنبه های تکریم از خانواده شهدا در فصل شکوه مادری، امروز (سه شنبه 21 دی) به دیدار خانواده شهید مدافع حرم، شهید «قاسم غریب» رفت. شهیدی که سال ها در راه امنیت این کشور در حال مبارزه بود.

 

 

به زادگاه شهید در روستای سیدمیران گرگان و منزل پدر شهید رفتیم. در ابتدا پدر و مادر و برادر شهید با روی گشاده و مهربانی به استقبال ما آمدند.

 

وارد اتاقی شدیم که شهید در آن زندگی می کرد، خانواده او نیز اتاق را به یاد شهید از آثار و وسایل شهید تزئین کرده بودند.

 

 

در این دیدار مادر شهید از خصوصیات شهید برایمان صحبت می کرد، از نجابت، شجاعت و خداترسی او و شهید را شخصی دیندار و با نماز می دانست که عاشق شهادت بود و از من می خواست که برای شهادتش دعا کنم.

 

مادر شهید از دیدارش با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برایمان تعریف کرد و از اینکه از دست ایشان چفیه و انگشتر هدیه گرفته است، خیلی خوشحال بود.

 

 

در این دیدار که مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان حضور داشت، با اهدای قرآن و لوح تقدیر از مادر شهید تجلیل شد.

 

 

 

 

کد خبر 1136628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha