طرح «مهراوه اوج» در مساجد بروجرد اجرا می شود

حجت الاسلام موسوی، از اجرای طرح «مهراوه اوج» در مساجد محلات خبر داد و گفت: هدف از اجری این طرح خدمت رسانی به مردم و کمک به کاهش آسیب های محلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید نصراله موسوی»، امروز(21دی)،  در جلسه تبیین طرح مهرواره اوج اظهارداشت: این طرح با محوریت امام جماعت مساجد در محلات در حال برگزاری است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد افزود: امام جماعت مساجد پس از ثبت نام برای اجرای این طرح در مساجد، دوره های آموزشی با موضوع مهارت حل مسائل اجتماعی را فرا گرفته و برنامه ریزی لازم انجام می شود.

 

وی هدف از اجرای طرح مهرواره اوج با محوریت مساجد را تلاش برای حل مشکلات مردم در محلات عنوان کرد و گفت: در این طرح تلش می شود که به همت و ظرفیت نمازگزاران مسجد مشکلات محلات و مردم برطرف شود.

 

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: در اجرای مهرواره اوج با بهره مندی از ظرفیت روحانیون و امامان جماعت مساجد تلاش می شود که با جذب خیرین به نیازمندان در محلات کمک شود.

 

وی اظهار کرد: در اجرای طرح مهراوه اوج افزون ر اجرای برنامه های دینی و فرهنگی تلاش می شود از ظرفیت روحانیت در خدمت رسانی به مرد، کمک در جهت رفع مشکلات محلات و کاهش آسیب های اجتماعی استفاده شود.

 

کد خبر 1136652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha