روابط عمومی، امانت‌دار مسئولان و مردم است

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه در هر کاری که هستیم حجت الهی را مد نظر داشته باشیم که عین ایمان است، گفت: روابط عمومی، امانت‌دار دولت و امین مسئولان و مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۲ دی) در جلسه دیدار با مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری و مشاور اطلاع رسانی استاندار به اهمیت اطلاع رسانی و جایگاه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: مجموعه روابط عمومی در راستای توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بالاخره بعد از سال ها، دولت سیزدهم برای ما دولت کریمه شهیدان رجایی و باهنر را تداعی می کند، تصریح کرد: آنچه که در اصل اهمیت دارد انقلاب است و مردم انقلابی، دولتی تشکیل داده اند که از آن بوی دولت شهیدان رجایی و باهنر استشمام می شود.

 

آیت الله عبادی افزود: در گذشته عده ای بین مردم و دولت جدایی ایجاد کردند که این مسئله نه به نفع خودشان بود و نه به نفع مردم؛ و متأسفانه ضایعات و ریزش های زیادی را به همراه داشت.

 

وی با اشاره به اینکه آنچه تاکنون از دولت سیزدهم دیده‌ایم، احیاء ارزش ها و تأکید بر مسائل انقلابی بوده، اظهار داشت: الحمدالله دولت دینی و مردمی در حال تلاش و فعالیت است و بایستی همه این دولت را کمک نمایند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه روابط عمومی، امانت‌دار دولت و امین مسئولین و مردم است، متذکر شد: آقای قناعت استاندار خراسان جنوبی، انسان هوشیار، صادق و خوبی است و اینکه در حوزه روابط عمومی تأکید نموده اند که «شخص محور» نباشید و «دولت محور» فعالیت نمایید، نشان از تفکر و هوشیاری ایشان بوده است.

 

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه در هر کاری که هستیم حجت الهی را مد نظر داشته باشیم که عین ایمان است، یادآور شد: این چند روزی که هستیم، نباید بی تفاوت باشیم و اگر توفیق الهی نداشته باشیم به معنای این است که نتوانسته ایم هیچ توفیقی کسب نماییم.

 

«محمود مقامی» مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری نیز در این دیدار به تشریح جایگاه روابط عمومی و اهمیت این حوزه در اطلاع رسانی پرداخت و گفت: تأکید شخص استاندار انعکاس اخبار در حد استاندار است و این که در انعکاس اخبار و خدمات از بزرگنمایی بپرهیزیم.

 

وی افزود: این که در انعکاس اخبار شخص محوری ملاک نباشد و خدمات دولت لحاظ شود، از تأکیدات مقام عالی دولت در استان است که فصل الخطاب ما در مجموعه روابط عمومی می باشد.

کد خبر 1137036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha