فعالیت مسئولان باید مردمی و روستا محور باشد

عباسی با تاکید بر اینکه فعالیت مسئولان باید روستامحور و مردم محور باشد گفت: در ایام دهه فجر باید شادی و نشاط اجتماعی را افزایش داد و برنامه هایی نو، با مضمون معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز(چهارشنبه، ۲۲ دی) در جلسه ستاد دهه فجر گیلان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره بیداری ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) است، حفظ روحیه مقاومت و همدلی مردم و پیروی از ولایت فقیه را رمز پیروزی ایران اسلامی برشمرد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه علی‌رغم همه کارشکنی‌ها و بدخواهی دشمنان، نهال انقلاب به درختی تنومند با ریشه‌های مستحکم تبدیل شده است افزود: امروز بیش از همیشه به حفظ وفاق و انسجام و حرکت در مسیری است که رهبری معظم به آن تکلیف کرده‌اند، نیازمندیم.

 

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ استقلال استقلال امروز کشور که مرهون خون هزاران شهید و مقاومت ملت بیدار ایران است باید از دهه فجر به‌عنوان فرصتی مغتنم برای انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جوان استفاده کرد اذعان کرد: باید در این ایام، شادی و نشاط اجتماعی را افزایش داد و برنامه هایی نو، با مضمون معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا کرد.

 

عباسی به رویش جوانان انقلابی در کشور و لزوم انتقال مفاهیم ارزشی انقلاب به آنان اشاره و تاکیدکرد: باید در مسیر اعتلای ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های دینی و ملی، از ظرفیت جوانان بهره گرفت.

 

وی با بیان اینکه فعالیت مسئولان باید روستامحور و مردم محور باشد اذعان کرد: در جهت تحقق این امر مدیران زمان بیشتری را برای حضور در شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان اختصاص دهند و در جهت رفع محرومیت در جامعه و توجه به محرومان گام بردارند.

 

استاندار گیلان در ادامه با تصریح اینکه نباید نواقص را به عملکرد نظام اسلامی ربط داد بیان داشت: این کارنامه ضعیف برخی کارگزاران است که موجب بروز کاستی‌ها در بخش‌های مختلف شده است.

 

وی با بیان اینکه نباید با نقد غیرمنصفانه، ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کرده و زیر سوال برد، فعالیت خود را براساس میثاق نامه‌ای که نسبت به نظام، حاکمیت و دولت مردمی سیزدهم دارد و در چارچوب وظایف محوله دانست و گفت: در انجام وظایف تحت تاثیر سهم خواهی‌ها قرار نمی‌گیرم.

 

عباسی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال اولین دهه فجر در دولت جدید است، بر لزوم مدیریت مطلوب و یکپارچگی در تنظیم و اجرای ویژه‌برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: باید در دهه فجر امسال پرچم وحدت و وفاق را در استان به اهتزاز درآوریم.

 

 

کد خبر 1137063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha