تحلیل و تبیین دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی از رسالت خبرنگاران است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: تحلیل و تبیین انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های انقلاب و دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب و نظام، دفاع مقدس و تحلیل و تبیین ساختار سیاسی نظام در منطقه از رسالت‌های اصحاب رسانه است که باید به آنها پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه کردستان که به مناسبت روز قشر بسیج رسانه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان هر لحظه نظام را تهدید می‌کنند و همه را مورد هجمه قرار می‌دهند.

 

 

وی افزود: سرعت، دقت، صحت و جذابیت در رسانه‌های داخلی باید منجر به جذب مخاطب شود تا مخاطبان به سمت محتوای رسانه‌های بیگانه هدایت نشوند.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به رسالت اثحاب رسانه یادآور شد: تبیین انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های انقلاب و شکست‌های دشمن و دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب و نظام، دفاع مقدس و تبیین ساختار سیاسی نظام در منطقه از رسالت‌های اصحاب رسانه است که باید به آنها پرداخته شود.

 

 

سردار حسینی گفت: جنگ شناختی دشمن، جنگ نرم، تحریم، معاندین واژه‌هایی است که همواره با آنها روبرو بوده‌ایم اما انقلاب اسلامی ما همچنان قوی‌تر شده و مقتدرانه در عرصه‌های مختلف حضور داشته است.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: زبان رسانه باید با هم‌افزایی تقویت شود و برگزاری آموزش در این راستا تاثیرگذار است.

 

 

سردار حسینی یادآور شد: راه‌اندازی اتاق هم‌اندیشی با بسیج رسانه باید در استان تشکیل شود تا مسائل اصحاب رسانه بررسی و ایده‌ها و نظرات آنها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

وی در خصوص محکومیت زهرا محمدی و جوسازی رسانه‌های معاند تصریح کرد: زهرا محمدی عنصر اصلی ضد انقلاب و گروهک دموکرات بود که رسانه‌های بیگانه محکومیت وی را آموزش زبان کردی قلمداد کردند.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: برای مقابله با هجمه و تحریف رسانه‌های معاند باید روشنگری و شفافیت لازم صورت گیرد و در این راستا وجود پیوست فرهنگی و رسانه‌ای در احکام قضایی ضروری است.

 

 

سردار حسینی در رابطه با انتخاب مدیران استان اضافه کرد: باید افراد صالح و توانمند انتخاب شوند تا با احساس مسئولیت‌پذیری بتوانند به مردم خدمت کنند و دنبال منافع شخصی و گروهی نباشند.

 

 

کد خبر 1137114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha