استشمام عطر شهادت در شهر دارالولایه

 امروز ۲۳ دی ماه پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در میان جمعیت چشم انتظار دارالولایه وارد فرودگاه جیرفت شدند و فضا را معطر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۳ دی ماه پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در میان جمعیت چشم انتظار دارالولایه وارد فرودگاه جیرفت شدند و فضا را معطر کردند.

«ناصر بهروز» در حاشیه مراسم استقبال از این شهداء، گفت: پیکرهای مطهر شهدای گمنام با تشییع خودرویی وارد شهر جیرفت می شوند و در ادامه از میدان امام خمینی (ره) بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهید پرور برای اقامه نماز تا حسینیه شهداء تشییع می شوند.

فرمانده سپاه جیرفت افزود: امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء ویژه برنامه گرامیداشت شهدای گمنام همراه با یادواره سردار شهید محمد مشایخی و شهدای کربلای ۴ و ۵ در مصلی پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم گرامیداشت شهدای گمنام به مدت ۲ شب برگزار می‌شود و پیکر مطهر یکی از شهداء در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و دیگری در شهر علی آباد به خاک سپرده می شوند.


بهروز در خاتمه عنوان کرد: صبح روز یکشنبه راس ساعت ۸ و سی دقیقه، مراسم تدفین شهدا از مصلی به سمت و دانشگاه علوم پزشکی و شهر علی آباد برگزار می‌شود.



 

 

 

 

 

 

کد خبر 1137143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha