بخشداران، محل برگزاری بازارهای روز را معرفی کنند

فرماندار فاروج گفت: از امروز پنج شنبه، ظرف ۱۵ روز آینده، بخشداران دو بخش مرکزی و خبوشان و شهرداری تیتکانلو نسبت به شناسایی محل برگزاری بازارهای روز فرصت دارند.

«ابوالحسن نجفی حاج تقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: بازار روز فرصتی برای ارائه تولیدات روستائیان با حذف دست واسطه هاست که به اقتصاد خانوارهای تولید کننده کمک می کند.

 

فرماندار فاروج با اشاره به اینکه انتخاب مکان بازارهای روز با اولویت در مرکزیت چند روستا بودن آن نقطه باید باشد، افزود: انتخاب و اجرای آن به گونه ای انجام شوذ  که با هم تداخل نداشته باشند تا مردم به تناسب نیاز و با توجه به تولیدات هر منطقه بتوانند خریدهای خود را انجام دهند.

 

نجفی تاکید کرد:  برنامه ریزی به گونه ای باشد  که در همه روزهای هفته این بازار در یکی از این نقاط دایر باشد.

 

وی با اشاره به اینکه هنوز در بیشتر روستاهای شهرستان صنایع دستی تولید می شود، گفت: این آثار زیبا نباید خاک بخورد و با رسیدن به دست علاقمندان، علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی، از تولید حمایت و زمینه در آمدزایی برای فعالان آن عرصه فراهم می شود.

 

فرماندار فاروج گفت: بازار روز علاوه بر روستاهای دارای مرکزیت در پنج دهستان شهرستان در شهر تیتکانلو هم راه اندازی می شود.

 

وی گفت: بازار روز فاروج بعد از بیش از یک سال تعطیلی به تازگی راه اندازی شده و استقبال خوبی هم از آن می شود.

 

روز بازار فاروج در اواخر سال 94 کار خود را آغاز کرد اما در چند نوبت تعطیل و بازگشایی شد، شرایط ناشی از کرونا آن را نزدیک به دو سال به تعطیلی کشاند که از آذرماه امسال دوباره بازگشایی شده است.

 

کد خبر 1137154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha