فیلم سینمایی «منصور» در کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش اکران می شود

مقتدری از اکران فیلم سینمایی «منصور» ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «‌امام رضا (ع)» شهرستان گراش خبر داد.

«علی اکبری مقتدری» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: فيلم سينمايی «منصور»، روايتگر بخشی از زندگی «شهيد منصور ستاری»، به همت کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش برای بچه های مسجد اکران می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: اکران اختصاصی فیلم سینمایی «منصور» توسط کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» روز جمعه ۲۴ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه شخصیت شهید ستاری مهم‌ترین عنصر روایت «منصور» است، خاطرنشان کرد: منصور چهره‌ای واقعی و باورپذیر از یک قهرمان ملی است که شاید نسل جوان کمتر با او آشنایی داشته باشند.

 

مقتدری با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «منصور»، درباره بخش‌هایی از زندگی شهید ستاری و ساخت اولین جنگنده کاملا ایرانی است، عنوان کرد: همچنین این فیلم سال‌های پایانی دفاع مقدس را روایت می‌کند که ایران به شدت درگیر کمبود تسلیحات نظامی است و سرتیپ ستاری بر یک پروژه مهم کار می‌کند.

 

وی گفت: فیلم «منصور» را «سیاوش سرمدی» کارگردانی کرده و بازیگرانی همچون «لیندا کیانی»، «جواد هاشمی»، «مهدی کوشکی»، «حمیدرضا نعیمی»، «علیرضا زمانی نسب»، «قاسم زارع» و... در آن ایفای نقش کرده اند.

 

به گزارش شبستان، نویسنده و کارگردان «منصور»، با انتخاب‌های هوشمندانه و تحسین برانگیزش، موفق می‌شود شهید ستاری را به عنوان یک انسان نخبه و ارزش مدار، مقابل دوربین پرداخت کند.

 

پیش از این نیز فیلم مستند «72 ساعت»، روایتی از سه روز پایانی عمر حاج قاسم سلیمانی تا لحظه شهادت ویژه بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری اکران شده بود.

 

کد خبر 1137166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha