۷۰  درصد خبرنگاران همدان عضو بسیج رسانه هستند

اقوامی از عضویت ۷۰ درصد خبرنگاران همدان در بسیج رسانه خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳ شهید رسانه همدان شناسایی شده است.

«ناصر قوامی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان به مناسبت روز بسیج رسانه  در مورد پیگیری حل مشکلات رسانه‌های استان گفت: متاسفانه ۹۹ درصد مشکلات رسانه‌ها در استان‌ها قابل حل نیست به طوری که با پیگیری مکرر و مداوم   است و ما از طریق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستیم.

 

مسئول بسیج رسانه همدان ،  رسانه در تراز جمهوری اسلامی را دارای ویژگی‌هایی نظیر ورود عالمانه و مدبرانه، مطالبه‌گری و پرهیز از معامله‌گری دانست و افزود: رسانه تراز انقلاب اجاره احزاب و طیف‌ها نبوده و قلم‌اش آزاد است و می‌تواند در راستای آرمان‌های نظام و انقلاب مطالبه‌گری کند.

 

وی با اشاره به اینکه جذب، آموزش و ظرفیت‌سازی افراد از اولویت‌های بسیج رسانه است به نحوی که تاکنون ۷۰ درصد از خبرنگاران استان عضو بسیج رسانه هستند و به دنبال این هستیم سایرین نیز عضویت یابند گفت: بسیج رسانه به دنبال ایجاد هیچ نوع خط کشی و جناح بندی نبوده و همه در دایره و زیر چتر نظام اسلامی قرار دارند.

 

وی به ارائه خدماتی به اعضای بسیج رسانه استان اشاره کرد و افزود: فراهم کردن استفاده از اینترنت رایگان ADSL مخابرات و بهره‌مندی از تخفیفات اماکن گردشگری و تفریحی در استان از جمله اقدامات بوده است.

 

قوامی با اشاره به انجام مکاتبات با بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات یادآور شد: قراردادهایی با هتل‌هایی در قم، خوزستان و مشهد برای بهره‌مندی از تخفیف ۵۰ درصدی اقامت خبرنگاران منعقد شده و در حال رایزنی برای انعقاد قراردادهایی نیز نسبت به استفاده خبرنگاران از امکانات هتل سایر استان‌های گردشگری نیز هستیم.

 

کد خبر 1137243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha