اگر نتوانیم کار و اقتصاد را شکوفا کنیم، دین ضربه می خورد، چرا که ایران پرچم دار دین و شیعه است

پاک فطرت گفت: ما محکوم به کار هستیم و اگر نتوانیم کار و اقتصاد را شکوفا کنیم، دین ضربه می خورد، چرا که ما پرچم دین و شیعه را بلند کرده ایم و اگر کم کاری کنیم و مردم در عذاب باشند مردم ما را نمی بخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا پاک فطرت»، امروز (پنج شنبه 22 دی) در مراسم افتتاح کارخانه «آلومینیوم جنوب» به «لامرد» فارس گفت: مجمع نمایندگان فارس که در کمیسیون های مختلف هستند تلاش می کنند و متحدند و در هر شهرستانی قطب تولیدی به وجود بیاید به استان خودشان توجه می کنند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس با یادآوری این مطلب که فارس می تواند در اقتصاد ملی نقش داشته باشد، تاکید کرد: ما محکوم به کار هستیم و اگر نتوانیم کار کرده و اقتصاد را شکوفا کنیم، دین ضربه می خورد، چرا که ما پرچم دین و شیعه را بلند کرده ایم و اگر کم کاری کنیم و مردم در عذاب باشند مردم ما را نمی بخشند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس به دنبال رونق تولید و مانع زدایی است و قوانینی که در مجلس مورد توجه قرار می گیرد در همین زمینه است و طرح جهش شرکت های دانش بنیان که در مجلس تولید شد، علم را تبدیل به ثروت می کند و برای اولین بار مالیات بر تولید در بودجه سال جدید کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه فارس به خاطر دانشگاه هایی که دارد می تواند قطب صنایع کوچک و متوسط باشد، اضافه کرد: ثروت در استان ها قرار دارد و باید تمرکززدایی شکل گیرد.

پاک فطرت گفت: این مجموعه باید یک تیم ورزشی حمایت کنند تا نام این مرکز بیشتر عنوان شود و با توجه به جوانان رشید این منطقه می تواند تیم در لیگ برتر بسکتبال و یا والیبال و یا هر لیگ دیگری، داشته باشد و مطمئن باشید اگر 10 ریال در این راه خرج می کنید یکصد ریال برداشت خواهید کرد.

کد خبر 1137277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha