اهدای ۲۵ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد  ایلام

مراسم اهدای تعداد ۲۵ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به ارزش ۸ میلیارد ریال با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار  ایلام در این مراسم با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در مورد توجه و نگاه ویژه به قشر ضعیف و نیازمند جامعه و‌ با تاکید بر تقویت حس احسان و نیکوکاری در بین همه آحاد جامعه در راستای کاهش فقر، اظهار کرد: شرایط کشور به دلیل شیوع کرونا باعث‌شده تا وظیفه همه ما در قبال این خانواده ها سخت تر گردد که این نهاد با همکاری سایر دستگاه ها در محرومیت زدایی و رفع مشکلات خانواده های آسیب پذیر و کم‌برخوردار بیش از پیش تلاش نماید.

 

«عبدالصاحب نادری» با بيان اينكه كميته امداد نقش مهمي در نهادينه كردن فرهنگ احسان و نيكوكاري در بين مردم دارد، افزود: ترويج فرهنگ حسنه احسان و نيكوكاري در رفع فقر و محروميت در جامعه بسيار موثر است.

 

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان نیز در این مراسم، با ارائه گزارشی از روند تهیه و اهداء جهیزیه به نوعروسان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد۲۴۲ مورد جهیزیه به ارزش ۴۸ میلیارد ریال به نوعروسان خانواده های مورد حمایت در سطح استان پرداخت شده است.

 

« علی خسروزاده» با تقدیر از  مشارکت خیرین، موسسات خیریه و دستگاه های همکار در تامین این اقلام، یادآور شد: برای تامین جهیزیه برای سایر نیازمندان و افراد در نوبت تحویل ، نیازمند مشارکت و همراهی همه خیرین عزیز استان  هستیم.

 

وی ابراز کرد: این مراسم در راستای رسالت کمیته امداد امام خمینی(ره) مبنی بر کمک به امر مقدس ازدواج  و ازدواج آسان و نیز به منظو‌ر تامین جهیزیه برای نوعروسان مورد حمایت  کمیته امداد شهرستان ایلام  برگزار شده است.

 

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان ایلام خاطرنشان کرد: تعداد ۲۵ سری جهیزیه شامل، یخچال،ماشین لباسشوئی اتومات، اجاق گاز فردار، تلویزیون و جاروبرقی تحویل نوعروسان مورد شده است.

 

خسروزاده خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هر سری از این جهیزیه ها ۳۲۰ میلیون ریال و ارزش کلی جهیزیه های اهدائی ۸ میلیارد ریال است.

کد خبر 1137313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha