پرداخت وام ازدواج به ۸۲ درصد از متقاضیان

رشیدی گفت: در ۹ ماهه جاری، ۸۲ درصد از متقاضیان وام ازدواج در مازندران مبلغ ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان وام با کارمزد ۴ درصد دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «خانعلی رشیدی» امروز(۲۳دی)در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مازندران که در استانداری و با حضور«محید یامین پور» معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای حمایت از ازدواج جوانان طبق تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۰، از محل سپرده قرض‌الحسنه پس انداز بانک‌ها براساس مقررات شاهد افزایش مبلغ وام ازدواج بودیم.

 

سرپرست امور شعب بانک ملی مازندران افزود: طبق قانون کسانی که تاریخ عقدشان از یکم فروردین ۱۳۹۷ به بعد باشد به هر نفر ۷۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۰ ساله وام ازدواج پرداخت می‌شود، همچنین برای تشویق برای پسران زیر ۲۵ سال و دختران زیر ۲۳ سال مبلغ تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان مصوب شده است.

 

رشیدی اعلام کرد: در ۹ ماهه جاری، ۲۷ هزار و ۵۸۴ نفر در مازندران مبلغ ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان وام ازدواج با کارمزد ۴ درصد دریافت کردند، در مجموع به ۸۲ درصد از متقاضیان وام ازدواج با ارائه یک ضامن مورد اعتماد شعبه پرداخت شده است.

 

سرپرست امور شعب بانک ملی مازندران با بیان اینکه برای پرداخت وام ازدواج یک ضامن مورد اعتماد شعبه لازم است، یادآورشد: چنانچه شعبه ای از پرداخت وام با این شرایط خود داری کرد م توانید با شماره تلفن بازرسی تماس بگیرید.

کد خبر 1137354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha