امهال بازپرداخت تمامی تسهیلات بانکی فعالان گردشگری خراسان جنوبی

اکبری راد از امهال بازپرداخت تمامی تسهیلات بانکی فعالان گردشگری خراسان جنوبی تا پایان سال جاری خبر داد.

«علی اکبر اکبری راد» در گفتگو با خربنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، از امهال بازپرداخت تمامی تسهیلات بانکی اخذ شده توسط تاسیسات و فعالان گردشگری داری مجوز از وزارت گردشگری تا پایان سال ۱۴۰۰خبر داد.

 

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی افزود: تمامی بدهی های این افراد امهال و به انتهای دوره تقسیط منتقل می شود تا پس از آخرین قسط وصول شود.

 

وی با اشاره به اینکه با بررسی‌های انجام شده در استان و به منظور اطلاع رسانی به این افراد اقدامات و پیگیری هایی صورت گرفته است، گفت: در این راستای حدود ۵۰ طرح مشمول این ابلاغیه دولت در استان وجود دارد که باید متقاضیان برای امهال تسهیلات دریافتی به بانک‌های عامل مراجعه کنند.

 

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی افزود: بانک های عامل آمادگی دارند تا در اجرای مصوبه دولت سیزدهم مبنی بر امهال بازپرداخت تمامی تسهیلات بانکی فعالان گردشگری استان مساعدت کنند.

 

وی گفت: تسهیلات پرداختی از محل صندوق کارآفرینی امید نیز مشمول برخورداری از این مصوبه می شوند و صندوق کارآفرینی امید نیز آمادگی همکاری با متقاضیان تسهیلات گردشگری را دارد.

 

اکبری راد کل مبلغ تسهیلات اشتغالزایی در حوزه‌ گردشگری استان که مشمول این مصوبه می شوند را ۳۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اقدام و ابلاغیه اخیر دولت به منظور حمایت و پشتیبانی از تاسیسات و فعالان گردشگری استان است که در کرونا دچار خسارت و زیان شده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد متقاضیان و فعالان بخش گردشگری استان برای امهال بازپرداخت تسهیلات اشتغالزایی خود به بانک های عامل مراجعه کنند.‌

کد خبر 1137380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha