عضو کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) مقام اول مسابقات کشتی انتخابی استان را کسب کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) گفت: «عباس زیرک» یکی از اعضای این کانون مقام اول مسابقات کشتی انتخابی استان برای حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: «عباس زیرک» یکی از اعضای کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) مقام اول مسابقات کشتی انتخابی استان برای حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: این عضو کانون یکی از اعضای فعال در فعالیت های فرهنگی، قرآنی و ورزشی است که برای ایشان آرزوی موفقیت های بیشتر را داریم.

 

وی اظهار داشت: هم اکنون این کانون بیش از 365 عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد دارد که فعالیت های مختلف خود را با حضور این عزیزان صورت می گیرد.

 

روشنی صبح افزود: بسیاری از این اعضای در سال جاری به موفقیت های ورزشی، علمی و فناوری دست یافته اند که برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) بیان کرد: تلاش می کنیم تا با دوره های و برنامه های فرهنگی را در راستای افزایش خودباوری و کشف استعدادهای اعضای کانون برنامه ریزی کنیم تا شاهد رشد و بالندگی این عزیزان باشیم.

 

کد خبر 1137442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha