چاره اندیشی برای تامین زمین متقاضیان طرح مسکن ملی در شهر صدرا

روشن گفت: از ۱۸۰ هزار نفری که در طرح نهضت ملی مسکن در فارس ثبت نام کرده اند، ۱۰۱ هزار نفر در شهر صدرا هستند که به تامین زمین نیاز دارد و برای تامین مسکن این متقاضیان در شهر صدرا باید فکر اساسی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عزیزالله روشن»، در جلسه بررسی ساخت 2 هزار و 500 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن که در شرکت عمران صدرا برگزار شد، گفت: شرکت عمران صدرا در بخش مسکن اقدامات متعددی انجام داده است و اولین پروژه، طرح مسکن مهر تقریبا رو به اتمام است.

سرپرست شرکت عمران صدرا افزود: در طرح اقدام ملی مسکن نیز تاکنون 12 هزار متقاضی مسکن ثبت نام و پالایش شده اند که برای 50 درصد آنها زمین تامین می کنیم اما برای 6 هزار نفر باقی مانده نیز زمینی در شهر صدرا برای اختصاص وجود ندارد.

وی اضافه کرد: از 180 هزار نفری که در طرح نهضت ملی مسکن در فارس ثبت نام کرده اند، ۱۰۱ هزار نفر در شهر صدرا هستند که به تامین زمین نیاز دارد و برای تامین مسکن این متقاضیان در شهر صدرا باید فکر اساسی شود.

روشن اعلام کرد: تفاهم نامه 2 هزار و 500 واحد مسکونی میان شرکت عمران صدرا و اداره کل بنیاد مسکن استان فارس منعقد شده است و هشت قطعه زمین مسکونی در محدوده قانونی شهر به مساحت 38 هکتار به روش بنیاد ساخت به بنیاد مسکن فارس واگذار شده است.

کد خبر 1137458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha