حضرت ام البنین (س) الگوی یک زن با ایمان و مقاوم در راه ولایت است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: حضرت ام البنین (س) الگوی یک زن با ایمان و مقاوم در راه ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه حضرت ام البنین (س) الگوی یک زن با ایمان و مقاوم در راه ولایت است اظهار داشت: مادران و همسران شهدا نیمه پنهان ماه هستند، نیمه دیگرشان که برای همه روشن است شهیدان اند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز ۱۹ دی گفت: ایشان غیرت دینی مردم را عامل نجات کشور، در بزنگاه‌های مختلف دانسته اند و می‌دانیم که فداییان اسلام، جمعیت موتلفه اسلامی و همه انقلابیون با غیرت دینی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی افزود: جنگجویان رسانه‌ای دشمن، به دنبال حساسیت زدایی و غیرت زدایی از مردم نسبت به اصول و مبانی اسلام و انقلاب اسلامی هستند، غیرت دینی به معنای خشونت نامعقول نیست، اسلام دین تعقل، رفتار عاقلانه و صحیح است.

امام جمعه دماوند بیان داشت: وحدت کشورهای جبهه مقاومت کلید واژه اعتلای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی آنها است، تحریم، فشار اقتصادی، جلوگیری از ورود ابزارهای پیشرفت علمی و فنی و حتی تحریم شخصیت‌های علمی و صنعتی، در راستای شکست جبهه مقاومت انجام می‌شود.

خطیب نماز جمعه دماوند با بیان اینکه ایران، نخ تسبیح تحولات محور مقاومت است عنوان داشت: منافع و امنیت کشورهای حوزه مقاومت، مشترک است و فشارهای نظامی، اقتصادی و هجوم فرهنگی از طریق ماهواره‌ها و فضای مجازی و رسانه‌ای، کشورهای زنجیره مقاومت را تهدید می‌کند باید از تهدیدها فرصت بسازیم و کشورهای محور مقاومت باید قدرت رسانه خود را افزایش داده و صدای مردم آزاده را به گوش جهانیان برسانند.

کد خبر 1137466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha