مردم همچنان پای کار انقلاب اسلامی هستند

فدوی با تاکید بر اینکه مردم همچنان پای کار انقلاب اسلامی هستند، گفت: آمریکا بعد از انقلاب اسلامی حیات خود را در معرض خطر قرار دید و از روز اول به جنگ و مقابله برخاست، هرکسی که توانی داشت نیز در این جبهه پشت سر آمریکا ایستاد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار «علی فدوی» در یادواره شهدای غرب مشهد اظهار کرد: خانواده‌های شهدا بزرگوارانه مواظبت کردند تا این دلیر مردان را بپرورانند و چقدر سرفرازند که میزان جان‌فشانانی‌ها برای خدا و اسلام زیاد بوده است، در روزهایی که خبیثان عالم برای حرم اهل‌ بیت(ع) مشکلات به وجود آورند یکی از دغدغه‌های سپاه این بود که خیل عظیم پاسداران و بسیجیان گلایه می‌کردند که چرا ما را نمی فرستید.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: اینها جوانانی نبودند که امام (ره)، پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدا را دیده باشند ولی وقتی قرار شد مشابه گذشتگان از انقلاب پاسداری کنند پای‌کار آمدند، این در حالی است که باید هزاران کیلومتر دورتر از خانه خودشان با دشمنان بجنگند.

 

وی با بیان اینکه خداوند با صراحت در قرآن وعده داده من همواره طرف حق هستم و همیشه حق پیروز است، افزود: آمریکا بعد از انقلاب اسلامی حیات خود را در معرض خطر قرار دید و از روز اول به جنگ و مقابله برخاست، هرکسی که توانی داشت نیز در این جبهه پشت سر امریکا ایستاد.

 

فدوی اظهارداشت:در پایان جنگ تحمیلی ۸۷ کشور اعلام کردند که نوک حمله به ایران صدام و پشت آن ما بودیم، این قدرت از انقلاب اسلامی به وجود آمده است اما تنها به خاطر قدرت نظامی ما نبود، زیرا وعده خدا حق است، لذا باید تکالیفی که خداوند برای تحقق وعده اش برای ما مشخص کرده است را انجام دهیم.

 

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ هزار نفر از بهترین های عالم جان شریف خود را تقدیم جمهوری اسلامی کردند، این مسئله صرفا مربوط به جنگ تحمیلی و اول انقلاب نیست و همین الان نیز از جبهه سوریه شهید می‌آورند و این یعنی امروزه نیز جوانان و خانواده ها پای‌کار هستند و اگر راهی بود جوانان دلداده انقلاب به یمن بروند الان خیل عظیم جوانان در یمن بودند.

 

وی گفت: دو کشور مرتجع عرب به یمن حمله کردند اما نتوانستند در برابر ملت دلداده انقلاب اسلامی یمن کوچکترین پیروزی را بدست اورند.

کد خبر 1137510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha