کیفیت خودروهای تولیدی در کشور بسیار پایین است

حجت الاسلام صالحی به فعال نشدن کیسه های هوای خودروها در تصادف زنجیره ای بهبهان اشاره کرد و گفت: کیفیت خودروهای تولیدی در کشور ما بسیار پایین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «ناصر صالحی» در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان پیشرفت و توسعه در زمینه های علمی و صنعتی را برای آینده کشور امری ضروری و لازم دانست و اظهارکرد: متاسفانه وضعیت فعلی در این حوزه ها مطلوب نیست.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا به پیشرفت های کشور در حوزه های نظامی و موشکی اشاره کرد و افزود: کشور در این زمینه ها به پیشرفت های خوبی رسیده و این سبب ترس دشمنان شده است.

 

وی با اشاره به پرتاب موشک ماهواره بر سیمرغ، تصریح کرد: در سایه تلاش و همت دانشمندان ایرانی در حوزه نظامی و دفاعی متکی به بیگانگان نیستیم.

 

حجت الاسلام صالحی گفت: ما امروز در مرزهای خاکی، هوایی و آبی از امنیت کاملی برخوردار هستیم و این را مدیون تلاش های نخبگان جوان ایرانی و نیروهای نظامی کشورمان هستیم.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با تاکید بر اینکه خلاء های موجود در حوزه آموزشی در ایام کرونا جبران شود، ادامه داد: اگر نظام آموزشی ما تقویت شود، آینده کشور تضمین می شود.

 

وی به فعال نشدن کیسه های هوای خودروها در تصادف زنجیره ای بهبهان اشاره کرد و گفت: کیفیت خودروهای تولیدی در کشور ما بسیار پایین است.

 

حجت الاسلام صالحی با اشاره به اینکه وقتی دانشمندان کشورمان در تولید قطعات موشک موفق عمل می کنند یقینا در تولید قطعات خودرو هم ناتوان نیستند، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در صنعت خودروسازی با قطع دست واسطه ها خودکفا شویم.

 

کد خبر 1137520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha