برگزاری مراسم  عزاداری به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) توسط کانون شهید بهشتی ملایر

کمالی گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س)برنامه عزاداری و روضه خوانی در کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

«علی کمالی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی ملایر یکی از کانون کانونهای  پویای شهرستان است..

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی ملایر با بیان اینکه  این کانون در سال 82 مجوز خود را دریافت کرده افزود:  فعالیتهای خوبی با همکاری هیات امنای مسجد، هیات مذهبی و...  توسط اعضای کانون در سطح شهرستان از سوی کانون انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه از زمان کرونا  بیشتر برنامه های این کانون  از بستر فضای مجازی انجام گرفت با این وجود برنامه ها در مناسبت های مختلف از جمله ماه محرم، ماه رمضان و. با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و با حضور جوانان و اعضای کانون  انجام شد.

وی  با بیان اینکه در حال حاضر با همکاری خیران توزیع کمک های مومنانه را در چند مرحله داشتیم تصریح کرد:  مهر ماه امسال نیز بیش از ده میلیون تومان کمک به خانواده های نیازمند شامل ،  توزیع غذای گرم، تهییه  لوازم التحریر، تهیه دو دستگاه تبلت  ، انجام ١۵ مورد کمک های مالی در قالب کمک خرید مایحتاج تحصیلی، تأمین معیشت و کمک موردی، کمک هزینه درمانی و پرداخت اقساط معوق و.. از سوی کانون و مرکز نیکوکاری مهر ماندگار هزینه شده است.

کمالی یادآور شد: همچنین با همکاری و همراهی خیرخواهانه نیکوکاران  در قالب پویش یلدای فاطمی و یلدای مهربانی تعداد ٣۵ بسته معیشتی شامل برنج، گوشت گرم (قربانی ٢ رأس گوسفند)، مرغ (قربانی ٧٠ عدد مرغ)، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، حبوبات، سویا، انواع آجیل و سایر تنقلات به ارزش کلی ٢٠ میلیون تومان بین خانواده های جامعه هدف توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره  به برنامه های ایام فاطمیه اول و دوم و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: بهدر این ایام مراسم عزاداری و سوگواری با حضور جوانان ، اقشار مختلف مردم و اعضای کانون برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید بهشتی ملایر  از برگزاری مراسم ویژه وفات حضرت ام البنین همزمان با سالروز وفات این بانوی  مکرم در کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی ملایر خبر داد و تصریح کرد: این مراسنم شامل روضع خوانی و عزاداری اسصت و شرکت برای عموم آزاد است

کد خبر 1137558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha